vendelatodd

Alla inlägg under juli 2011

Av Vendela - 28 juli 2011 19:32

Heej<3

Nu kommer bilderna från campingen med sötisarna Jonna o Bäca.

Det var heeeeeelt awesome <3

I typ världens minsta tält, men mysigt var det.

Vi dygnade,

vi badade klockan 4 på natten/morgonen (whatever) <3


BILDER! :3


                                                        

Helt awsome vare :*



:3

Av Vendela - 27 juli 2011 01:31

Sho!<3

I morgon ska jag sova över och tälta med sötisarna Bäca o Jonna <3<3

Ska först va med Jonna på stan, sen tar vi bussen till Bäca o tältar där<3

awesome kommer det bli!

<3

kommer nog inte hinna blogga innan dess, <3

men det kommer bli massa awesome o jag längtar <3

kommer kanske komma masser bilder! 8'D

<333 :*


PUSS HEJ (; <3


 

Av Vendela - 27 juli 2011 01:06

Hittade just några coola sminkningar,

något som verklingen inspererar mig.

Kanske svårt att göra, men kanske ska försöka? :3


     


Färgglatt är fint   

Av Vendela - 27 juli 2011 00:27

Heei <3  

idag var vi o shooppade i sthlm <333

ja köpte:

ett par randiga thigts i grönt o svat (bilden)

en t-shirt (bilden)

ett par randiga thigts i rosa o svart

en kjol

  

<333

allting från rockzone (L)

hade en awesome dag <3

o så hämtade vi Joel (bror<3) på arlanda <3

han har vart på språkresa i tre veckor :C <3

<333

har saknat han!


bilder från sthlm ! <3

     hahahaaahhaaa............. muppbilde! Stolt Mupp!<3


Heidå <3 PUSS!


     Komentera då!

Av Vendela - 25 juli 2011 17:57

Heeej :3


jag har just vart i Ulrika o hälsat på lilla Totte <3

Totte är en kattunge som vi ska få, om några veckor <3

han e super gullg o supergosig <3

Mina två andra katter, Liam och Luna, det e deras lillebror :''3

hoppas dom gillar varandra :o

Totte var så söt, när han låg o sov i min hand.

o så spann han. Gulligt!<3

o så låter kattungarna Miiiiiip miiiip miiimpiiiiiiiim!! :'''D

awi det e så gulligt :3


Bilder :D

      

*Igga mig*



Mina två andra kissar Liam och Luna!<3<3

    LUNA <3




  LIAM <3


Heidå<3




*KOOOMEEEENTEEERAA!<3*

:'3

Av Vendela - 24 juli 2011 22:49

Heei     

dagen:

på morgonen drog vi till ikano,

köpte en azm tröjja (på bildenrna)

o en typ GIGANTIK glass :'D

den var jätte stor, o ja beställde en liten O.o

tänk då en stor..

sedan red ja o lillkusin ponny ridning x''D

haha hästarna va sööta :3 jag red en fjording :3

sedan såg vi på teater, då kom en tjej typ sminkad som ett spöke,

som typ skrämde ihjäl min lillkusin :'D haha...nä'rå O__o

ja, dagen var pretty awesome :'3

i morn ska jag till lillkissekattungarna :'''D

dom e skitsöta, dom har öppnat ögonen nu o allt (:


Bilder ('':

     

<3

Av Vendela - 23 juli 2011 19:58

Heei :D

Idag har jag tråkat på dan,

det var sjukt varmt först,

o sen regnade det, sen blv det varmt ien ,

o nu e det regnit -.-'

Det är så tråkigt med sådant väder,

det finns inget man kan göra ://

utan att tråka framför datorn..

men vi har 2 skräckfilmer vi ska se i kväll, det kommer bli mys! :D

det finns inget mysigare en att sitta o kolla på film när det regnar. :D *gillas*

i morgon så skulle det nog bli bättre väder,

då ska jag med lillkusin till tinnis :D


+ att det spökar i mitt hus btw! berättar mer om det en annan gång ..  



PUSS   

Av Vendela - 23 juli 2011 19:33

Hej   

Nu har jag gjort en sminkning,

kanske inte så fin, men en kul grej bara?


   


Komentera :)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27 28
29
30
31
<<<
Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards